Band Of Brothers
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Sharing another moment !!

Go down 
AuthorMessage
zarul eeee

avatar

Number of posts : 147
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Sharing another moment !!   Sun Aug 03, 2008 11:58 pm

last time in gunz..i was a noob XD...never a pro ahahahah didnt knw how to climb walls or anything...i just jump front back front back front back in the end some siao hacker go shoot me with his machine rocket launcher LOL !! dunno if theres still hackers there XD
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 137
Age : 26
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Sharing another moment !!   Wed Aug 06, 2008 10:54 pm

Nowadays, GunZ got alot of build already.

Now got Korean Style, European Style, Pinoy Style.

too bad, tak ada malaysia style. LOL!

_________________
Make your decision,
Walk on the path,
Surprises may come,
Never regret.
Back to top Go down
View user profile http://brotherhood.friendhood.net
Racoon Fur

avatar

Number of posts : 12
Location : Racoon Kingdom
Registration date : 2008-08-07

PostSubject: Re: Sharing another moment !!   Thu Aug 07, 2008 10:38 pm

Ahhhh!!
Someone explain what is Gunz Pls!
Sounds quite cool..
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 137
Age : 26
Registration date : 2008-07-26

PostSubject: Re: Sharing another moment !!   Sat Aug 09, 2008 11:26 am

haha, Shaun, don't act newbie!

you are the most pro among us. bounce

_________________
Make your decision,
Walk on the path,
Surprises may come,
Never regret.
Back to top Go down
View user profile http://brotherhood.friendhood.net
zarul eeee

avatar

Number of posts : 147
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: ohhh   Sat Aug 16, 2008 1:39 am

racoon where know how to use gun LOL and i just noticed tats shaun
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sharing another moment !!   

Back to top Go down
 
Sharing another moment !!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Installing Windows 10? TURN OFF DATA SHARING!!!!!
» milk to share
» donor protection against liability???!!
» i have extra milk to donate in jupiter/west palm beach
» Milk to donate in Cleveland Ohio

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brotherhood :: Games :: GunZ-
Jump to: